19 Haziran 2014 Perşembe

KADIN KISKANIRSA NE YAPAR PARÇALAR

Merhaba Dostlar,
Bugün evden işe gitmek için yola koyuldum ve rutin aynı saatte aynı otobüse bindim. O kadar kalabalıktı ve sıcaktı ki insanlar vıç vıç ya yemin ederim bıktım valla anlatırken bile içim daralıyor .Neysem bir şekilde dolup boşalıyor dolup boşalıyor.Oturdum bir şekilde ve insanları , kadınları gözlemleyeme başladım. Hem cinslerimden hoşlanmıyorum aman yanlış anlanmasın .
 Aklıma takılan bir takım şeyler var hayatlarında bir başka kadın varken aranan kadınlardı. Acaba onlardan ne kadar fazladır. Bir arkadaşımın ( baran ) istatistiklerle kafayı bozması gibi istatistiklere aldığım zaman inanın çok fazladır.
Eski sevgileri tarafından hala arananlardan mısınız ? Yoksa eski sevgilerini arayanlardan mı ?
Ya da eski sevgilinizin hayatında birisi olmasına rağmen arananlardan mı ?????





Konuyu aslında kıskançlık olarak ele almak istiyorum.
Bir kadının ne kadar da ben kıskanmam , kıskanç değilim , o da ne ki dediklerine bakmayın. Bir kadının kendine ne kadar da güveni olursa olsun için de mutlaka bir duygu vardır. Bu genelleme istatistiğidir . Aşk ilişkilerinde , evlilikte , arkadaş ortamında , okulda , herhangi bir kafe de , otobüste....betimlemeleri çoğaltabilirim.





Bazı kadınlar var ki ; hayatında ki erkeğin bir cep telefonunu kurcalamayı bıraksın eline bile almazlar .Nasıl becerirler bilemiyorum. Benim kıskançlık boyutum aşağıda ki resimde ki gibi .....




Benim sevgilim bırak telefonuna şifre koysun canına okurum.Bunun ona olan güvensizlikle ilgili değil kadın iç güdüsüdür. Benim güdümdür ulannn..:) Şuan ki devrimiz biz yeni jenerasyon olarak internette yaşayan sanal ölüleriz..yani facebooktu , twitter dı , instg , fourq,....ohoooo ve şöylede bir durum var ki herkes istediği herkese ulaşır oldu . Nerde o utanmalar nerde o bakışmalar demiceğim ama karı kızı düşürmek ya da adam erkek düşürmek çok kolay. Bu da yaşanan aşkların zedelenmesin de önemli bir rolü var . 
Benim sevgilim eski sevgilisini takip edemez. 
Benim sevgilim bir kadının ( tanımadığım ) resmini bile beğenemez.
Benim sevgilim ben yokken eski sevgilisi arayamaz ( ya o kız onu aramasının resmini çekip elinde delil olarak kullanıyorsa what happened ??? )
Benim sevgilim twitter da karı kızla yazışamaz.
Benim sevgilim sadece bana aittir.Bitti..

Sanırım bu düşüncelerim yüzünden hala bir sevgilim yok ya :):):):)
Bu en son yazdıklarımı bazıları üzerine alınsın diye yazdım..Bunları yapan biriyle birlikte isen zaten senin sevgilin değildir o..o arayış içinde ya da eskiye olan özlem içerisindedir tatlım , şekerim , böceğim..bil bunları da zamanını boşa harcama..ya da hayaller kurma..git babanın bahçesinde domateslere gübre ve ki daha çok verim alasın hayattan ve hasılattan..hadi esen kal ve esen kalın...Her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa..!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...