8 Haziran 2014 Pazar

UZUN İLİŞKİLERE DAİR

 Merhaba gönlü güzel insanlar ,

Bugün bir araştırma yazısı paylaşmak yerine kişisel bir deneme ya da adını siz koyun düşüncelerimi yazmak istiyorum..

Başlıkta belirttiğim konu uzun ilişkiler ; derken herkesin başından geçen bir uzun dönemli ilişkileri vardır. Bunlar ya evlilikle ya da ayrılıklarla sonuçlanır. İstatistiklere göre ayrılıklarla sonuçlananlar daha fazla..ben de bu istatistiklere girenlerdenim..

İnsanın sevgisinden değil alışkanlıklarından vazgeçmesi zordur aslında ... bırakamaması..defalarca ayrılıp defalarca barışması...sonuç aynı aslında ..insan kendini değiştirmekdikçe bunun da hep böyle devam etmesi ihtimali ...

Bir genç kız varmış..tatlısından çok acıyla yaşayan , acıyı mutluluktan daha çok seven mazoşizt ve opsesif..bir zamanlar sevdiğini sandığı bir adam varmış..sevdiğini sanan ama alışkanlıktan başka bir şey olmayan..zaman geçtikçe bağlanan , gittikçe zavallılaşan ve göz yaşı dinmeyen..taki kendini başka bir şehire atana kadar..o auradan çıkıp başka hayatların da olduğunun farkına varan..gittikçe hayatta tecrübe etmek , kendine bir şeyler katmak , kendini geliştirmek yerine eksiye giden bu kız ..zaman geçtikçe ve alışkanlığından ayrı kaldıkça kendine gelmiş..Kendine önce iyi bir iş bulup sonra eksiklerinin hayatta hedeflerinin farkına varmış..


Bu yazdıkların bir parça benden alınmış öykülerdir. Ben de bunun tanımı acı ve ben bu acıyı isteyerek ve bilerek yaşamış olduğumum farkındayım. Bu olumsuz bir örnek olabilir ama ben bu örneğimi iyi ki yaşamışım..Yaşamasaydım bu satırları bu tecrübe ile yazamazdım..Yine yaşımdan büyük bir laf ettim..





   Hello lovely people at heart,Today, instead of a research paper to share a personal essay or you name it I want to write my thoughts ..Issues mentioned in the title of a long relationship; saying that he had everyone's relationships are long-term. They result in either marriage or separation. According to statistics, more than those that result in differences in these statistics girenlerd .. I'm ..Not from the love of people to give up their habit is difficult to reconcile the fact that on several occasions to leave ... leave ... not .. many times results in the same actually .. people always like it when they alter itself to continue ...A young girl had .. sweet than the pain living with pain, happiness rather than lovers mazoşizt and opsesif .. once loved, he thinks there was a man .. he likes you but wont anything other than not .. as time goes on, connected increasingly pitiful and tears unmitigated .. taki himself another city assigned to it .. aura out of the other life there are also aware that his .. increasingly alive to experience himself a little something to improve yourself instead minus goes to this girl .. as time goes on and the habit of separate as I stare She came. . yourself, find a good job after previously missing have become aware of their goals in life ..These are the stories you write a piece taken from me. I also suffered its definition, and I voluntarily and knowingly experienced this pain as I am aware. This can be a negative example, but I have lived in this instance .. I did not encounter the best of this experience could not have written these lines, I was still a big word .. I ..







Uzun süreli ilişkilerde aşk olmalı ..aşk varsa herşey olur..
Uzun süreli ilişkilerde fedakarlık olmalı..fedakarlık varsa herşey aşılır..
Uzun süreli ilişkilerde saygı olmalı..

Aynı evin içinde yaşayıp mutsuz olmaktansa o evi terk edip gitmelisiniz. Emin olun bu mutsuzluktan başka kaybedebileceğiniz bir şey yoktur. Bu lafım evli arkadaşlarıma değil amman

Defalarca eşyalarımı toplamış ama o evi terk edememiş birisi olarak söylüyorum.Belki giderseniz her şey daha farklı olabilir. Bilemez siniz gitme den ? Ya gider siniz..ya da benim gibi başka şehre temelli gidip bir masalın sonunu bitirebilirsiniz..

Ahh saçmalıyor ve şuan neyin kafasını yaşıyorum bilemiyorum..Ama bildiğim tek şey o alışkanlığın beni hala bırakmaması ..





In long-term relationships will be love .. if you love everything ..

Long-term sacrifices in relationships .. If sacrifices must be overcome everything ..

Long-term relationships must be respected in the ..


Unhappy living in the same house rather than leave the house and he should go. Make sure there is nothing you can lose from this misery. This story is not married to my friend amanda


Many times have my stuff, but he had been unable to leave the house as one söylüyorum.bel everything may be different than if you go on. You do not even have to go from? Or go .. or like me you have to go to another city-based can finish the end of a fairy tale ..


Ahh ridiculous and now I do not know what I'm head .. But one thing I know she wont leave me be still ..





Yarın iş var artık gidip gömleklerimi ütülemeliyim..bekli bir ara içimden gelirse konu hakkında bir şeyler daha yazabilirim..ya da baştan anlattığım ne varsa değişebilecek olan gelişmeleri de

Sevgilerimle
Herhangi bir ton..


've Got work tomorrow .. now I have to go iron my shirts come out of me if I'm taking a break than I can write something about the subject .. or what if I told you from the beginning developments which may change


yours affectionately

Any tone ..



















1 yorum:

  1. Çok güzel ifade etmişin. Aşk ve saygı çok önemli ilişkilerde.Saygı herşeydir. Bende bloguma beklerim...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...