12 Haziran 2014 Perşembe

NE BİR SEVENİM VAR NE SEVEN BİR KALBİM


Yine bir ton daha..

Uzun zamandır ne hissettiğini bilmez halde yaşıyorum. Evimden işime , işimden evime gidip geliyorum. Benim gibi hareketli mi hareketli bir kız için bunlar çok tuhaf şeyler...!!!  acaba duraklama dönemimi yaşıyorum ya da kendimi yeni heyecanlara mı kapattım bilmiyorum. Bildiğim tek şey Antalya'ya yerleşmek ve ikinci üniversite mi okumak istediğim ya da Antaya'ya yerleşmek adrenalin dolu o günleri yaşamak mı ayırt etmesi çok güç.


Still a ton more ..

For a long time I am not knowing how you feel. My house, my job, my job go home I'm coming.Moving moving them to a girl like me very strange things ...!!! I'm having my period, or pause to wonder myself, I do not know off the new excitement to me. The only thing I know to settle in Antalya and I want to read the second university to settle in or Antaya adrenaline packed days to live Does it very difficult to distinguish.



Şuan ki işimden oldukça memnun ve mutluyum.İş arkadaşlarımı seviyorum , Camdan dışarıya baktığım zaman İstanbul'un eşsiz güzelliği denize Kadıköy'e ve Üsküdar'a doğru uzanan bir deniz manzarası benim için bir şey ifade etmiyor zaten . Bu manzaranın yerine üç beş ağacın olduğu bir ev bile belki daha çok huzur veriyordur.

Current and mutluyum.iş very satisfied with my job I love my friends, when I look out of the window to Kadikoy and Uskudar, Istanbul's unique beauty of the sea extending a sea view does not mean anything to me anyway. This view is three instead of five trees giving a home is perhaps even more peace.



Gönül ilişkileri deseniz , o ne ki derim :) şaka şaka tabiki bunu hep buradan uzak Akdeniz Bölgesinde ağır yaşadığım için burada kendimi kapatmış durumdayım. Yani aslında uzun bir ilişkiden çıktıktan sonra İstanbul'da yaşamanın ve kalabalığın arasından seçebileceğin milyon tane insan varken , çivi çiviyi söker mantığı uygulamadım. Yani kendi çivileriminde kimseye zarar vermesini istemedim. Görüştüğümde oldu , kahve içtiğimde ama hissiyat olmadıktan sonra hiçbirşeyi istemedim.


Do I say love affairs, it was a joke of course :) I say, what's it all away from here I live in the Mediterranean region for heavy closed'm here myself. So after exiting a long relationship actually live in Istanbul and you can choose from among the crowd million people, while diamond cut logic did not apply. So I did not want to hurt anyone in their çivilerim. When I interviewed was when I drink coffee, but I did not sense anything after that.



Gel gelelim ki finale doğru yaklaşmaya, Kendimi herzaman daha iyi ifade edebilmek adına her anı yaşamak istiyorum.Daha çok yaşamak ve hayattan zevk almak....

Come on let's get right to approach the finale, in order to better express myself always istiyorum.dah live every moment to live and to enjoy life too

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...