29 Mayıs 2014 Perşembe

ESKİ SEVGİLER VE SEVGİLİLER..!!!



                 Bugün bir uyuzluk yapasım geldi ki yaptım da...:D:D:D:D:D:D:D:D




Normalde hayatım da kimse ye geçmişte ya da  gelecek te asla hakaret etmek aşağılamak ya da rezil etmek gibi bir duygum yoktur. Ama bazı dönemler oluyor ki intikam kin gibi pislik düşüncelere girebiliyorum. Evet bunu kabullenmem zaman almış olabilir ama ben böyle de kendimi seviyorum..bu benim bir tonum..(50 tonun arasından ara renk )

Gelelim vessalam bazı hatunlarımızın , bayanlarımızın , kadınlarımızın ve yahut geç kızlarımızın at gözlüğü ile etrafta dolaşmasına.Tatlım bak valla düşersin felan ayağın takılır sonra o özgüven sandığın egonu kaybedersin üzülürüm yeminle. Şekerim sahip çık sevgiline sonuçta o senin evleneceğin adam olacak ya hani alim allah elinden akıp gider felan. Haa yani gitmese bile eski hatunlarını takip eder. Bu da şu anlama gelir aşkım balım böceğim sen bir köşe de kal ben zaten seninim diğerleri geçiciydi valla bak felan .

Sen nasıl bir dişisin ki sevgilinin başka hatunları ( eski sevgililerini , yenisi olacak adayları , aday adaylarını da ekleyelim )takip etmesini birçok şeyini beğenmesini , belki hala yazışmalarını ya da evde uyuduğunu sandığın zamanlar da aslında eski sevgilisiyle evde masum bir kahve içmesini hazmedebiliyorsun ??????. Ruhunu okşuyor değil mi canım ona sonsuz güveniyorsun.. Ah canım kıyamammm haahhaahahah



Normally my life to someone in the past or the future never to insult t like to humiliate or have no sense of disgrace . But it is happening in some periods , such as revenge, hatred thoughts dirt can enter . Yes, I admit it may have taken time but I like myself a ton of my love .. my .. ( Search from 50 tons of colors)

Let's talk about some of my vessala our lady , our lady , now our women and our daughters or my dolaşmasına.tatl look around with blinkers valle you fall or something attached to the foot of the ego, then he 'll lose confidence crate I swear I'm sorry . Results come with a sugar lover man you will marry or you know that your purchase glides away from God or something . Haa not even like that old lady will follow. This also means I love you honey insect stayed in a corner was temporary, others swear I already see yours or something .

How are you a female get your beloved other chicks ( an ex-girlfriend , a new one will be the candidate , potential candidate also will add ) to follow a lot of things you do not like , perhaps in a still correspondence or sleep at home you thought you once actually ex-girlfriend at home with an innocent cup of coffee digest can ? ? ? ? ? ? . I can not stroking her eternal soulyou trust


Neyse ben biraz daha çalışıp geleyim...
Sevgiler benden dikkat senden efendim...





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...