19 Mayıs 2014 Pazartesi

AŞK MÜMKÜN MÜDÜR HALA ???

Her gün yeni deyimler yaşıyoruz hayatta ...Her yeni deneyim bize tecrübe katıyor..Yaşadığımız bir olay ,tanıştığımız yeni insanlar , iş yerinde yeni bir işlem ve kendi özel hayatımızda yolunda giden veya gitmeyen her durumlar. Bugün bir deneyim daha yaşamış oldum.. Hayatta karşımıza o kadar çok seçenekler çıkıyor ki bunları göz ardı edip bizi seçemeyen şeylere yöneliyoruz. Düşündüğümüz her şeyi olumsuzluğa yöneltiyoruz.Konu bundan açılmışken size biraz kendi özelimden bahsetmek isterim. 22 yaşında gencecik hatunum ve hayatta aşk hayatımın hiçbir bir zaman iyi gittiğini hatırlamıyorum ... bu yüzden evren bana yaşadığım birçok şeyi olumsuzluk olarak yaşattı...resmen sorunlu ergen aşıklar gibi davranmayı nasıl becerebiliyorum bende bilemiyorum ..Ayrıca her insan gibi zor olanı istiyor ve bunun için ne kadar olumsuz şey varsa yaşıyorum...örneğin ; ısrarcı bir pislik olup , elde edene kadar bırakamıyorum..bırakmıyor değil bırakamıyorum...bunun sonuçları neler biliyor musunuz ? Egonuzun kendini zavallı , aptal , özgüvenini yitirmiş ve çöpe atılmış eski kıyafetler gibi hissetmesi..


(  Every day we are experiencing a new life ... Each statement adds a new experience for us .. we live event experience , we met new people, a new process at work and in our private lives went well or who do not own any circumstances . Today I was more of an experience lived .. so many choices we face in life turns out that ignoring them 're focusing on things that can not choose us . We think that everything that yöneltiyoruz.ko Speaking of negativity you would like to tell you about my little privacy of your own . 22 years old very young girl and life love of my life, no time is going well I do not remember ... so the universe I have experienced many things as negativity has lived ... officially troubled adolescent lovers to act like how I can handle I do not know .. Also like every human being is a difficult one wants and If there is something negative for it how I live ... for example ; insist is a jerk , do not leave until you get .. but I can not stop can not stop ... Do you know what the consequences ? Your ego self poor, dumb , have lost confidence and feel like old clothes thrown in the trash .. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...