28 Mayıs 2014 Çarşamba

BU NE DÜNYA KARDEŞİM SEVEN SEVENE..

                     Ne bir kürk ister bu şen gönlüm ne bir han ne de bir saray..lala lalayy..

       Ne güzel bir şarkı değil mi ? O zamanlar daha aşkın sevginin bu kadar bel altı olmadığı çıkarsız ve karşılıksız duyguların yaşandığı bir hayat. Yeni jenarasyon olarak eski aşkları istiyorum ben. Karşıklıksız sevmek ve sevilmek ..mesafelerin bile önemi olmadığı , fedakarlık yapmaktan gocunmadığım ve o benimle olacak zat-ı  muhteremimi istiyorum. 




    Geçmiş ilişkilerime baktığımda gördüğüm acı ve tecrübeden başka birşey değil..Aşk var mı diye sorarsanız hayır hiç olmamış ve hala henüz yok. Tam dolu delilik yaşlarım iken olgun ilişkiler tercih etmişim bu yüzden bakış açım farklı yönelmiş veya yahut yöneltilmiş. Olgun bir kadın gibi evde oturmaktansa , çılgınlar gibi yaşamayı tercih ederim. Bu da tabi eleştiri anlamında değil , sonuçta her insanın yaşam tarzı farklıdır. Ben benimkinden bahsediyorum dostum. 

Geçenlerde yine okuduğum bir kişisel gelişim kitabından birkaç örnek vermek istiyorum bu ilişkilere dair.
Hayatımızda ki insanın maddi manevi anlamda güçlü olmasını isteriz hepimiz .

 Hayatımızdaki erkeğin ;

-Doktor , mühendis olsun ,
-Yakışıklı , boylu poslu olsun,
-Bana değer versin ,sevsin ,
-Beni hiç üzmesin , hep yanımda olsun,
-Hediye alsın, yemeklere götürsün,
-Dizimin dibinden ayrılmasın,
-Beni aldatmasın , kıymetimi bilsin
.
.
.
.
.
.





Bu nedir abi ya siz bunları isterken oturun oturduğunuz yerde değil mi ?
Yanlış  , değer kavramını unutmak ve bunları tek başına istemek sevgili olsun aracından başka birşey değildir ve bencilliktir. Tabi ki bencilliğin  iyi olduğu noktalarda vardır belki bir ara onları da anlatırım size , ama konu kendinden verdiğin kadar alırsın. 





1 yorum:

  1. Söylediklerine katılıyorum..
    Bir insan isterken kendisi ne verebilir , bunları da düşünüp , kendini bilerek istemelidir. Aşk bir çıkar ilişkisi değil , saf gönül işidir..

    YanıtlaSil

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...