16 Mayıs 2014 Cuma

EVRENDEN TORPİLİM VAR !

Kişisel gelişim aslında ilgimi çeken ama üzerine düşmediğim alanlardan bir tanesiydi. Bundan yola çıkarak hayatımıza giren her insanın yaşamımızda tesadüf olmadığını ,onu , o anı , kişiyi , nesneyi , bir duyguyu yaşamamız gerektiğini anladım. Antalya'ya en son gidişimde ve 2011 yılında tanıştığım aslında 3 yıl sonra tesadüf sayılmaz ama buluşup sohbet ettiğim kişi sayesinde ortaya çıkardım diyebilirim. Aslında var olanı fark etmeden ortaya çıkardığı için ona minnettarım. Kendimi kendi benliğimde kendimce düşüne bilmem için bana duygu fırtınası yaşattığın için teşekkür ederim.Sen kim olduğunu çok iyi biliyorsun.
Bu arada ' Evrenden Torpilim Var '  adlı kişisel gelişim yazarı Aykut Oğut'a ait olan bir kitaba başladım. Oldukça pozitif ve bir ilgimi daha çeken parapsikoloji ve kuantum fiziği gibi konuları ele alan 30. sayfasına geçtikten sonra seni alıp evrene kadar sorgulatan mantığa yatkın oldukça dikkat çekici bir kitap . Herkese tavsiye ederim.

x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...