21 Ocak 2015 Çarşamba

YAPIDAN SIKINTILIYIZ..

Şu sıralar her sabah bindiğim otobüste yaşanan tatsız olaylara şahit oluyorum.
İnsanların bir birine çılgınca hakaret etmelerine ,
Bu İstanbul'un çivisi çıkmış yemin ederim .
Acaba ne zaman gideceğim bu şehirden iple çekiyorum resmen.

Dün sabah bir kadın biraz agresif tavırla söylenerek girdi içeriye , sonra kendi kendine söylendi '' şuraya 5 kişi daha sığar sabah sabah insanlar işe gidiyor yahuu '' şeklinde yanında ki kadına bakarak..
Bu lafın üzerine bir karı ve koca kendi aralarında konuşurken galiba bunun hakkında ruh hastası felan demişler..
Kadın bunu duymuş  ya  da hayal ürünü bilemem artık ama '' sizsiniz ruh hastası sabah sabah ne konuşuyor sunuz arkamdan ayıptır..''
Adamda '' sen cidden ruh hastasısın manyak mısın ''

Sonra hakaretler havada uçuyor gerizekalı aptal sesini yükseltme, el kol hareketi yapma , terbiyesiz , hadsiz , münasebetsiz.......

En son adam '' Sen galiba evde kalmışsın o yüzden bu tavırların tatminkarsızlığın  '' demesin mi ben şok..
Adam kadından terbiyesiz çıktı..
O an müdahale edecektim kadın beddualar ederek otobüsten indi..
En komik olanda etrafında herkesin müdahale etmemesi ve kadının oracıkta ezilmelerini gülerek seyretmesi oldu..Tabi ki kadınında suçu yok değil var ancak yine de bu hareketi hakketmiyor hiç kimse ..ayrıca kimsenin haddine değil başkasına laf söylemek ..herkes kendi hayatına baksın..değil mi yani...haksız mıyım ?
Ben çok arkadaydım aslında yoksa dahil olacaktım..ya neyse

Bu ne insanı değerlere yakışır ne de insan vicdanına..Ne gerek var şuracıkta yaşıyoruz ölüp gideceğiz..Tuhaflar cidden tuhaf..

Ben artık bu illet pislik insanlarla aynı ortamda bile solumak istemiyorum ancak buna o kadar mecbur tutan kapitalist bir ülke de yaşıyoruz ki..tek kurtuluş illegal yaşamak sanırım..
Neyse ben yine gerildim bari gidip biraz aşk kokusu alıp geleyim :D
Yani terasa çıkayım :P

İyi akşamlar diliyorum hepinize...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...