8 Ocak 2015 Perşembe

TATİLLER HİÇ BİTMESİN

Merhaba Arkadaşlar ,
Muhteşem tatilin bitişi ve İstanbul'a gelişimin 96.saatinde bulunmaktayım . Maalesef çok çok hızlı geçti günler ve hemencecik işe başladım. Bu tatilim yazınki kadar bıcır bıcır geçmese de karmakarışık duygulardan arınıp 37 maddeden oluşan ve bu yıl için güzel hedefler belirleyen duygularla dolup taşıp geldim.


Tatilimin 3.günü eski anılarla yüzleşme ardından depresyona girecektim ki uyandım ve ben napıyorum lan dedim. Çünkü bunu demeseydim kabuk bağlayan yaralarım tekrardan kanayacak kuruyacak tekrardan acı çekecektim . Hemde tek taraflı . Bu pislik huyumdur ben çekiyorsam karşımda ki de çekecek.. :) Her neyse bunu en iyi atlatmanın yolu 2+1 evin tamamen pas parlak temizleyerek kendime muhteşem yemekler yaparak ve son ses müzik açarak geçirdim ve de iyi geldi.



Aslında eski oyuncağının yeni sahibinden tekrar almak istemek hatta almak değil ortak olmak istemek gibi kaos savaş veren kendi içinde boğulan nefes alamayan saçma sapan bir duruma girdim.
Oysa ki  ne niyetlerle gitmiştim ...

Hani bir önceki yazımda  gerçekleri kabullenip geleceğimi söylemiştim size. Öyle de yaptım . Hani bir kitabı okumaya başlarsınız sonra sıkıcı gelir ya da herhangi bir nedenden sonunu getiremezsiniz ya..benim hayatımda da böyle bir kitap vardı..belli belirsiz..bu ne aşk ne acı ne de alışkanlık..adına tabir koyamıyorum.Çünkü bende bilemiyordum ne olduğunu. Bilemiyordum diyorum çünkü artık o kitap bitti.

Her şeyde bir hayır vardır ,, her insan hayatımıza boşuna girmez , her şeyin bir sebebi vardır. Kimize kararlar aldırır , kimimize hayatı sorgulatır.Bazen çılgınızdır bazen ise somurtgan uslu...

Ben bunların hepsi yaşadım . Olgunum diyecek kadar büyümedim ya da kabullenemedim.
Bir insan nedenini bilmeden kendini neden kaderin ellerine bırakır a dostlar....




Bazen düşünmemek için çok çalıştığımı düşünüyorum. Bu şekilde yorgun olup biçare eve atıyorsun kendini..oysa ki etrafı seyrederek gitmek gerek...Gökyüzünün maviliğini ..yol kenarında biten çiçeğin pempeliğini..tramvayın sesini ..vapurun kornasını duymak gerek...


Hayat olduğu yerden akıp gidiyor.Bazen kader bazen seçimlerle..
Yeni seçimimi bir sonraki yazımda anlatacağım şimdilik iyi akşamlar diler mesai saatimi bitiririm...

2 yorum:

  1. ig da ki fotoğraflardan tatilinin eğlenceli geçtiğini düşünmüştüm )):
    Bir söz var bilirsin, Hep denedin hep yanıldın. Yine dene yine yanıl, daha iyi yanıl..
    Aynı hatayı iki kez yap üçüncüsünde zaten yapamıyorsun. Kendimden bilirim. (((:

    YanıtlaSil
  2. Zaten çok kötü geçti sayılmaz.Sadece seni yıpratacak şekilde hareket etmek duyguların üstüne gitmek gibi bir savaş verdim.Ama ne biliyor musun şimdi daha farklı bakıyorum.Bakış açım değişti daha net ve daha mutlu görebiliyorum herşeyi...Ali'cim teşekkürler

    YanıtlaSil

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...