23 Ocak 2015 Cuma

AŞK MI ŞEHVET Mİ ?

Çocuk gibi seviniyorsam , kalbim hızlı hızlı atıyorsa bu aşk mı oluyor yoksa..zor olduğunu düşündüğün birinin ilgisini üstüne çekmek mi ya da sadece şehvet duygusu mu bilemedim..

Az önce dışarı çıkıp gözlerimi kapattım ve sadece havanın ılıklığını içime çektim ve hiç bir şey düşünmedim..
Sonra aklımdan geçenleri buraya yazamayacak kadar arzu dolu bir hayal kurdum..
Bunun içinde şehvet vardı..bir de şehvete dönüşen duygular..
Hangisi daha ağırdı kestiremedim sadece o anı gerçekten yaşarsam ayırt edebilirdim..


En fazla ne olabilirdi ki red edilme korkusu mu ,  özgüvenin altında ezilmek mi ya da bununla yaşayıp hep yüz yüze gelmek mi hangisi yine bilemedim..

Yine bazen düşünüyorum da bütün olay tek bir insanın üzerinde odaklana bilmekte..
Hissetmek istenilince oluşabilen bir şey değil ancak bazende öyle ben bunu kendi üstümde deneyimledim ...

Ne yani şimdi olacak iş mi derseniz evet olacak iş değil ama olabiliyor da..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...