11 Ağustos 2014 Pazartesi

HAFTA SONU GÜZELLİĞİ..


Sevgili Arkadaşlarım uzun aralıklarla yazılar paylaşıyorum çünkü inanılmaz bir yoğunluk içerisindeyim.Kendime bile zaman ayıramıyorum ( dinlenmek için evet eğlenmek için hayır : ) )
Uzun bir tatilin ardından ki hafta sonu inanılmaz iyi geliyor. İyi ki hafta sonları çalışmıyorum ne kadar da şanslıyım.

Hafta sonu küçük kardeşimi alıp sinemaya gittim. Geç saat olduğu için ilk seansı olan  '' CEZA '' adlı bir tük filmine girdik. Ön yargılardan nefret eden ve ayrıca Türk sinemasında iyi filmlerin olduğu kanaatindeyim. Ancak  bu tarz filmler Türk yapımcılığın zedelenmesini ve ön yargılar oluşturmasını sağlıyor. Bu kadar iğrenç bir film izlemedim. Almışlar 3 tane kızı seksepal giyim kuşam alkol kimyalsal madde bir dağ evinde doğruluk cesaretlik oynan  kızlı erkekli bir genç grup takımı. Çokk saçmaydı ama en enteresan olan ilginç bir bekçi karakteri olmasıydı. Filmden çıkarttığım bir gerçek var ise küçük kardeşimi alıp bir daha ki ilk seansa girmemem. Neyse gittik bir kerem bir tecrübe daha kattık yaşantımıza. Aşağı da ki resim filmin oyuncularına ait gerisini siz yorumlayın.



Basit senaryolarla yazılmış sırf gişe için iki üç çıplak kadın çıkartılmış filmlerden bir tanesidir. Bu benim olumsuz eleştirim ister gidin ister gitmeyin ama tavsiye etmiyorum.
Derken evimize gittik..kız arkadaşlarımla güzel bir program yapıp dışarı çıktık.Önce canlı müzik sonra hareketli bir müzik.
(Yalnız hep kızlarla takılıyorum diye beni hemcinslerimden hoşlanıyor sanmayın...Çünkü çıkacak bir sevgilim yok..aşk yok..adam yok..vallahi ..:):)   )
Sabahın 4 'ne kadar aynı mekanda kaldık ve sonra çıkışta Kasımpaşa çocuklarının eşliğiyle darbuka SHOW yaptık..insanların o ön yargı ile baktıkları bu insanlar para kazanmak için gecenin kaçında oradalar çok değil 5 lira ile mutlu oluyorlar. Neysem oradan hop ortaköyden bebek koyuna geçtik. Tamda şu lüks mekanların çıkışına denk gelip arabanın içinde 5 kızın olduğu araç içerisinden ilgi odağı olmak çok da zor olmadı. Bunlar tabi istem dışı gelişen şeyler.







Tam da böyle bir manzaranın karşısında titreyerek seyyar abimizden türk kahvemizi içtik . Oturduk muhabbet aşk dert tasa sıkıntı annem eve alacakmı korkusu :P
Bi ara hayal gücümle bu köprünün niçin neden nasıl yapıldığı anlattım bizim kızlara.hahah :):)
Şimdi anlatırdım da o kafa da olmam lazım...
Derken bir hafta sonu daha geldi geçti ve teğet geçti ....
Şimdi kendinize iyi bakın ve sakın pazartesi sendromu diye bir şey yaşamayın..
Çünkü yaşadığınız ve pazartesi olduğu için dua edin ve mutlu olun can ciğerlerim...





1 yorum:

  1. Böyle sığ film çok, neden? Çünkü iyi bir senaryoya para vermek yerine, güya halkın bildiklerini sandıkları zaafiyetlerine oynuyorlar. Sonuç! Film berbat!

    YanıtlaSil

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...