5 Ağustos 2014 Salı

TATİLLER HİÇ BİTMESİN..

Merhabalar efendim..
Nasılsınız ? Neler yapıyorsunuz ? :) :)

Umarım iyisinizdir.Tatilimiz bitti ama yeni tatiller için çalışmalıyız çabalamalıyız.
Size gitmeden önce tatil için çok heyecanlı olduğumu delilikler yapmak için can attığımızı yazmıştım.Vesselam öyle de oldu. 9 günlük bir tatilimin 7 günü adrenalin dolu ve çok çok güzel geçti. Hemşire arkadaşlarımı bile baştan çıkarttım diyebilirim :):))
Tatilimin başlangıcı tam bir fiyaskoydu aslnnda biraz herşey tesadüftü tatile 1 gün kala karar verdiğim için otobüs ile gitme durumunda kaldım ve allahtan yer de buldum. İstanbul 'dan Adapazar'ına 9 saatte gittik ve araç çok yavaş seyir etti. Ayrıca ilk bindiğimde otobüsün içinde sivrisinek vardı ve beni dört yerimden ısırdı.Sabrettim sabrettim..biraz uyudum biraz müzik dinledim biraz da yol arkadaşlarımız ve kader ortaklarımız la sohbet ettik. Madur insanlarız sonuçta yardırıyoruz firmaya hakaret etmeye..
10 saatlik yolu 18 saatte gittik ve henüz yolum bitmemişti..Merkezden ilçeye gitmek içinde 2 saatim vardı..Yol arkadaşlarımın otellerinin transferi benim gideceğim yere yakın olduğu için beni de çağırdılar..Sonuçta bir yol hukukumuz var değil mi kabul ettim. ve çıktıkk yola......

Seyir halindeyiz ve transferde arkadaşların otelini bulmak için navigasyonunu açtı ..sonra sağdan bir sapağa girdi hoppp 40 dk bir köyün içinde dolaştık dolaştık ve dolaştık...navigasyon kurbanı olan biz hala yollarda sefilleri oynamaktaydık..kaderin bize bir oyunuydu bu varabilecekmiydik sonuna acaba bu yolun yordamın...



Hala sinirlenmemek için kendimi tutuyorken gülme krizine girdim ve insanlarını da keyiflendirdim :):)
Ne kadar olumlu bir insanım yahu..:):)
Artık bunda da bir hayır vardır deyip yolumuza baktık sonuç olarak 22 23 saat civarında gittiğim yere vardım.Karnım aç gözlerimin altı mos mor uykusuz ve oturmaktan afedersiniz kalçam ağrımış halde eve vardık önce bir duş aldım 1 saat kadar dinlenip yemek yiyip kendime geldim ve gecesine eğlenceye aktıkkk...

Tatilimin gündüzleri güneş kum deniz akşamları ve geceleri ise dans müzik ve alkol olarak geçti..Kız kıza geçirdiğimiz tatillerin en güzellerinden birisiydi ( Herşeyi yazmak olmaz şimdi azıcık özelim olsun değil mi :P )

Kızlar hem çalışıp hemde bana ayak uydurdukları için onlara çok minnetarım çünkü alkollüyken turistlerle halay çekmem çöpcü amcalara yardım etmek istemem ve plajda kumların üstünde bağırarak müzik söyleyip dans etmemi çekmeleri ayrıca ve ayrıca clupta etrafımıza dolanan akrepleri ve timsahları..atar yaptığım badigartları ( allah'tan tanıdıkmış ve sevimli bulmuş beni :) ) mekan kapandığı halde zorla bir şarkı daha çaldırtmamı içip içip sapıtmamı ve bana hala sevgi dolu yaklaşmaları beni ben yapan değerleri bozmaksızın eğlenmemi sağladıkları için ( ayrıca eğlendikleri ) çok ama çok mutluyum...




Tatilimin her zerresinde eğlenip oradan oraya gezdim ve diğer arkadaşlarım da ziyaret ettim. Gecenin kaçında ise beni görmeyen gelen değerli arkadaşlarım da bulundu tabi ..

Onlar hep var olsunlar ve bu dostluklar hiç tükenmesin..
Hayatta eğlenmesini bilin ve dilediğiniz gibi yaşayın.
Şarhoş olun ve sevdiğiniz insanları arayın ( gerçekten sevin ama  )
Onlarla zaman geçirin ve değer verin..,
Sevin sevişin hayat kısa yol uzun zaman tükenmekte..
Sarılın ve dokunun temas edin sıcaklığı hissedin
Sohbet edin ama yüzyüze dip dibe gönül gönüle...

Ömür dediğin bir gündür o da bugündür..Esen kalın..

Sevgili dolu AYŞE....










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...