24 Ocak 2018 Çarşamba




Zaman durmuş gibiydi..
Gözlerimi kapattığımda başım dönüyor , o an aklıma gelip midem bulanıyordu.
Bunları yaşayan ben , yaşatan da sen olmazdın..

Yine okuyordu simsiyah rengin altında parlayan kızıl saçları , siyaha çalmış kahve rengi gözleriyle..
Bir iki damla yaş gelmiş , toplamaya çalışıyordu..
Okuduğu kitaplarda hayatta ki enerjisi gibi acı dolu bitiyordu..

Tüm kelimelerin bazı duyguları anlatmaya yetemeyeceği bir aşk yaşıyordum.
Hava da su da kara da toprakta ...
Bir kedinin gözlerinde , annemin çiçeklerinde , gökyüzünün mavisinde ..

Aşktan ne bekliyorduk ne umuyorduk..
İlla aşık olduğumuzla birlikte mi olmalıydık..
Zaten onsuzluktu aşkın oluşu..
Hiç gelmemiş olmasıydı..

3 yorum:

  1. aşk beklemeden olur..

    YanıtlaSil
  2. Beklentiler ancak yorar... Kişisel öfkeleri, gururları bir kenara bırakabilmek gerek.

    YanıtlaSil
  3. Beklentiler aynı zamanda üzer , hele ki gerçekleşmediği zamanda büyük bunalıma sokar.

    YanıtlaSil

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...