13 Haziran 2023 Salı

ASLINDA BU YOKTU , ÖYLE İÇİMDEN GELDİ

Şu an bu satırları gökyüzüne bakarak değil de toprağın kahvesine çalan gözlerinin içine bakarak yazmak isterdim.. Belki o zaman daha anlamlı olurdu bu yazılar.. Kavuşamamazlık değil meşkle dolardı içim..

Cama nefesimi üfleyip adlarımızın baş harflerini yazmakta ki kadar masum sana olan duygular..
Bir bilsen nefesimin ılıklığını , gözlerini kapattığında hissetsen..
Ne yakacak kadar sıcak ne de üşütecek kadar soğuk olduğunu..

İnsan hiç fotoğraflara baktığında bile gözlerinin içi güler mi ! Bir yan da güzel yüzün bir yan da kalbimin satırları ile kaplı ..

Sen beni belki bilmezsin ama böyle havalarda pek bir içli olurum..
Cemal Süreyya okurum mesela '' Yoksuluz , gecelerimiz çok kısa. Dört nala sevişmek lazım '' iç geçirir , hayal kurar yatarım..

Bazı geceler okuduğum kitaplarda ki kahramanlar biz oluruz..
Bazan şarkılarda ki manalar oluruz..
Zeki Müren çalar  bazen 'ELBET BİR GÜN KAVUŞACAĞIZ'





2 yorum:

  1. :))
    O zaman elbet bir gün :)))

    İyi, mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar dilerken hep öyle sevin...
    Dediğiniz gibi içten, temiz :)

    YanıtlaSil
  2. Sevilene olan özlemin acısı büyük olduğu kadar güzelde. Elbet bir gün kavuşursunuz inşallah.
    Yüreğine sağlık. :)

    YanıtlaSil

Özlüyorum, farkındayım. Ama geri gelsin istiyor muyum? Bilmiyorum. Sesini duymak istiyorum ama arasa cevap verebilecek miyim, bilmiyorum. Ko...