31 Mayıs 2015 Pazar

HAYATIN TESADÜFÜ..

Sana sarılıp yatmak kaç anlamlıydı. Huzurun içinde kayboldum ve hiç kendimi bulmak istemedim.
İlk sana baktığımda anlamıştım senden hoşlandığımı . Sana olan ilgim sen dans ederken başlamıştı. Umursamazca ve gülerek dans eden kendimi izliyor gibiydim sana bakarken. Ve ben kalbimi titretecek olan o adamı görmüştüm gözlerinde. Yarası da vardı , yüzünde ki kırışıklıklar bunu yansıtıyordu aslında. Hangimizde yoktu ki o yara , aldanılmışlık . İlk gördüğümde bu yana  iyi gelmeye başlamıştın.
Eksik bir parçamın yarısı gibiydin ve bana gelmek için bir adım atmıyordun . İçim kıpır kıpır bir o kadar da endişeliydi.Çünkü gitmek üzereydin..Gitme diyemedim..Baktım ve gülümsedim sana..
Kandın bana masal gibi , gençliğime kapıldın , çılgınca dans eden bedenime sarıldın..
Bende kendini bulmanı istedim çünkü ikimizdik eksiklerimiz..Sen ateş kadar sıcaktın ve ben ise buzullar kadar katı..
İki tanrının kapışmasıydı gibi birbirimize olan tutkumuz.Can alacak kadar keskin dokunuşların vardı..Meydan okuyordum sana ama keskin darbelerin yıldırıyordu apansızca..
Teslim olmak istedim sana..
Ben sana kapılmak
Senin ateşinde kavrulmak istedim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder